田雞仔日誌
有一班朋友支持我,真係我呢生人既福氣。如果懂得珍惜,讀書是人生中最開心也是很寶貴的時間。
yujackson
暱稱: 田雞仔
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
海洋拯溺
不用補習的一天
今日考試喇
累丫
大雨
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 146
今日人氣: 36
累積人氣: 3960
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 3 月 31 日  星期六   晴天


比賽.. 分類: 未分類

今日去比賽..

琴晚成晚都訓5著

訓下又醒下咁..勁辛苦

之後7點起身開電腦.msn無咩人on

去左manfish 日記聽歌

之後就收拾行妝準備行人

去左7仔入車錢.約左雞雞係home 樓下等

之後一齊去欣盛個邊踏車.同埋 聰and嚴

坐278x去城遂轉車站 再轉 49x 去咩咩體育館

中途傾下計..聽下歌咁.放鬆下心情

跟住到左搵埋busdriver 一齊坐..就係咁佢地就識左做埋fd

估5到見到甘甘. 佢2分44秒(百分秒5記得左)

而我就同佢一樣都係游200自..2分24秒88

YEAH..成功入到 D-1賽

不過入到去都係陪游..

100蝶無去到..我以為swim 100IM(4式)

我估如果我去swim 應該游到 1分20.

第一次游200米項目.都算ok la"

總算破左自己的best time.

完左項目就同埋佢地沖涼走人

去左粉嶺名都的許留山飲芒果「露」薈爽

then去粉嶺中心食冷面.食左15蚊.-__- and同嚴睇電話繩.

咁就係所謂的一餐lunch.

好累.之後就訓教.

剛剛訓醒個電話就響.

重要係home電話響左幾下.

之後到手提響.

真係o曬嘴.

遲d swim個邊轉時間.夏季的來臨

跟住夜晚食意粉.and 做左d功課

好累.so家務5做了

等到聽日先.唉(洗衫,洗碗,熨衫)

聽日番教會and 補習直落.

我諗番到home都要7點or 8點

跟住個d聽日先打.

如果5係講曬.聽日無得講

HOHO..HOHO 






訪客留言 (返回 yujackson 的日誌)


迪迪 於 2007-03-31 10:38 PM 發表:
好似5關事wor~kiki
[跟住個d聽日先打.如果5係講曬.聽日無得講}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈.我都5知重有D咩好講.咪講衣句囉.
不過到左聽日就有新的事發生,亦會有新的野打.
Posted at 2007-03-31 10:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]