今日同acb,dik,manfish,chu仔 出街
都好玩丫 唱K,,,睇戲,,,行街又swim
ship 就中途先加入.
我地睇戇豆放大假..都ok la~
跟住玩冒險樂園.夜晚去swim(tai po)但迪同ship 就黎5到
好采你兩個無黎炸...D水凍到咩咁.
落到去都震嫁...不過都5夠我個日操水D 水凍
有樣野有要搞番清楚嫁.
今日我打個d電話全部都係男仔黎嫁.
雖然我同你地講係女仔...但事實5係
我只係講下笑姐....請5好當真丫
聽日去camp la~12:15 係粉嶺火車站等(下邊的士站個邊,7仔前邊D)
唉..聽日一去就去5日啦..不過我去得最長個次camp 去左21日.
唉..聽日你地又5可以一齊食早餐喎...想係去camp前見多你地一次丫
不過都係好可惜...你地全部都出5到
咁就要等我去完camp番黎先再打番日記啦.
p.s.去camp 個時我會帶電話嫁...有咩call me la~
|