田雞仔日誌
有一班朋友支持我,真係我呢生人既福氣。如果懂得珍惜,讀書是人生中最開心也是很寶貴的時間。
yujackson
暱稱: 田雞仔
性別: 男
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
海洋拯溺
不用補習的一天
今日考試喇
累丫
大雨
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 146
今日人氣: 12
累積人氣: 4085
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 7 日  星期六   晴天


開心.. 分類: 未分類

今日同acb,dik,manfish,chu仔 出街

都好玩丫 唱K,,,睇戲,,,行街又swim

ship 就中途先加入.

我地睇戇豆放大假..都ok la~

跟住玩冒險樂園.夜晚去swim(tai po)但迪同ship 就黎5到

好采你兩個無黎炸...D水凍到咩咁.

落到去都震嫁...不過都5夠我個日操水D 水凍

有樣野有要搞番清楚嫁.

今日我打個d電話全部都係男仔黎嫁.

雖然我同你地講係女仔...但事實5係

我只係講下笑姐....請5好當真丫

聽日去camp la~12:15 係粉嶺火車站等(下邊的士站個邊,7仔前邊D)

唉..聽日一去就去5日啦..不過我去得最長個次camp 去左21日.

唉..聽日你地又5可以一齊食早餐喎...想係去camp前見多你地一次丫

不過都係好可惜...你地全部都出5到

咁就要等我去完camp番黎先再打番日記啦.

p.s.去camp 個時我會帶電話嫁...有咩call me la~ 






訪客留言 (返回 yujackson 的日誌)


dik 於 2007-04-08 10:37 PM 發表:
出街......ok good play la~~~

wa wa wa 去左21日???
go where ar???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

去教育學院.
Posted at 2007-04-12 04:32 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]