田雞仔日誌
有一班朋友支持我,真係我呢生人既福氣。如果懂得珍惜,讀書是人生中最開心也是很寶貴的時間。
yujackson
暱稱: 田雞仔
性別: 男
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
海洋拯溺
不用補習的一天
今日考試喇
累丫
大雨
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 146
今日人氣: 31
累積人氣: 4104
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 12 日  星期四   晴天


去完camp了 分類: 未分類

去完camp啦..等我講番d野比你地聽啦

第一日去camp..12點15分集合.約埋雞雞一齊出門.

lunch未食.去左M記買包食.我見眼鏡鬆鬆地就去眼鏡鋪整整佢LA

點知..佢一整就斷左..OMG.未去camp就已經斷左.

所以我去左camp個5日都無眼鏡帶(衣家都係)

搞到成日都要人幫我睇路.同講番d野比我聽.

我地差5多每日 體能2小時,,,,,4小時swim

第一日都幾好....去到收拾房間.整埋d小兒科野

就要去體能and swim.D水勁凍.個個都凍到震.但我一D都無事

我都5知點解會咁.佢地仲話我痴線.一D都5怕凍.

頭4日的午餐就食飯盒而晚餐就出街食.

晚餐去D類似大排當的地方食野.因為個到地方大and白飯任食.

我一d都5拾輸..食左勁多碗(都有5-7碗,碗碗都盛多勁滿)

琴日晚餐係BBQ.都OK LA.

燒野比SIR食..D雞翼燒得勁正

而今日的lunch 係M記.

我地第1日swim左6000米

第2日swim左11公里

第3日都係swim左11.5公里.

第4日早上就衝左6個200米主項(蝶)全部都要全力衝.

第4日下午就衝6個100米主項(蝶)and 4個100自 全部都要全力衝

而今日就衝4個25米and 4 個50米 (自,back,蛙,蝶)

模式同比賽一樣..^^

我個組我全部swim第一.而50米蛙更破了自己的best time

勁鬼開心..其他個d雖然無破best time ..不過..

不過全部都keep 到pest time 加1秒.

加埋前幾日的訓練..個個都累咩咁.d水又咁凍.有咁的成績真係好好好好好叻仔.

黃sir 鄧sir connie miss 都去黎「公喜」我丫

勁開心丫.黃sir 話我keep 住衣個速度咁進步落去.

50自好快就swim到27

我進步得咁快好開心

因為晚晚都睇游水D片.學左勁多野.又明左好多野.

SIR又話我好好野.從訓練中已經睇得出個人的心態係點.

咁多日的program我全部游曬.

毫無退縮咁堅持落去而有d人就因為凍同偷懶而上水

哈哈..晚晚睇片睇到,,,凌晨點幾先訓..hoho

之後係訓練到運用番出黎.d野學得勁快

琴日睇完片都凌晨2幾..之後同佢地玩左陣NDSL,,,搞到成3點幾先訓

YEAH...5月份有得賺錢了.星期六1點至3點教水

60蚊一粒鐘..教2粒鐘..咁就480蚊..啦

只要過左衣個試用期..我暑假都有得做..重80蚊一粒鐘

重有下星期有得拎長袍...型到爆丫

不過都到夏季,,,,,,睇黎都無咩機會穿

P.S.星期一番學,我重有功課未做曬ar

      

 






訪客留言 (返回 yujackson 的日誌)


dik 於 2007-04-12 06:36 PM 發表:
一整就斷左~kiki~laught die.......

SO HARD WOR~but very great
公喜 you too la !!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都幾辛苦嫁...
但見到有咁大進步真係好~開心~
咩都值番曬
Posted at 2007-04-13 10:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]