| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 14 日 星期六  |
| 粉嶺泳池. |
分類: 未分類 |
今朝補習..下午游水
2點半去到白坐的
都5算白坐...起碼同佢地講笑and 聽歌
王sir 今日有野做黎5到
搵左李sir 代...都幾好
d水暖左勁多...一d都5凍..
但佢地都話仲係好凍....
今日鄧sir終於怩左件長袍我
真係型到爆..(紅色的)
班中獨一無二..佢地全部都係team的長袍
一個就黑色..而我就紅色
我地件會衫(風褸)都係紅色
再加埋我條紅泳褲..真係正爆@@
住身都紅當當-__-
聽日番教會..完左去配眼鏡
之後去補習.
今晚and 聽晚做埋d 功課..
真係勁5想做囉..
今日swim 完番到home 樓下同雞雞傾計
傾左勁耐..都傾左差5多成1粒鐘
跟住就番屋企..點知..番到home 6點9
見到有個人坐左係廳到(媽媽個fd)
佢黎我home 到食dinner
今日7點鐘食飯..
|
|
|
bernice 於 2007-04-17 11:48 PM 發表:
咩李sir仲有教游水ga..我好耐都冇啤佢教個啦!!
|
網主回覆
佢係間5中出黎教下咁啦
因為佢正職都5係教SWIM
佢得閒又抽到時間咪出黎代堂同教我地咁啦
Posted at 2007-04-18 09:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
dik 於 2007-04-15 06:01 PM 發表:
紅當當~kiki~have you take a photo?
|
網主回覆
我無影相喎 Posted at 2007-04-15 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SKY 於 2007-04-14 11:38 PM 發表:
d水好凍啊,凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍凍
|
網主回覆
好凍咩....一d都5覺得凍
比梅窩暧左勁多
個到水溫差5多14度
衣到成24..26度水溫 Posted at 2007-04-15 09:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|