今日去拎左眼鏡了
今日又去補習..做MATHS
我好勤力咁做野...但D人就係到傾計
之後番屋企..坐車個時溫書
都差5多溫好..中文差尾個兩句.
番到屋但8點半..之後食飯
夜D再溫書..喇
今日放學個時見到王sir...
跟住同佢say hi,,,,不過佢好似好趕時間咁
所以無傾落去..
YEAH....聽日又SWIM喇,,,正丫
星期二個日都好似好辛苦咁
搞到我今朝都有d5想起身番學
hehe..聽日帶新眼鏡比你地睇喇.
其實副眼鏡都5係我揀的.
係幫我配眼鏡個個人同我揀的.我同佢講話要d僕素d的眼鏡
之後我媽又話副ok..咁就要左衣副.
要比D心機游水丫...我要進步丫
我要大大大進步呀^.^
|