| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 19 日 星期四  |
| 一樣 |
分類: 未分類 |
今日番學...點知無帶銀包
lunch 只好問一凡借錢食飯
放學同豪天and ship 一齊行
番到屋企訓左陣..又上左陣網
之後就去swim
點知又見到雞雞..6點55分火車站見到佢
今朝番學又見到雞雞..去到粉嶺中心到見到佢
之後一齊去火車站..佢番學
我就等埋ship 番學
今日o曬嘴..d 女仔死曬
一個都無黎swim..搞到我地變左全男班
都5知你地係咪夾埋嫁.
今日早上水..之後做陸上訓練..
好似去camp 個時訓地做蝶式咁
做完個時見到個泳池呀叔玩引體上升
個泳池呀叔超勁...做左7下之後hold 住5動
維持左勁耐..之後我地都比佢感染左
全體人員要做個引體上升測試先走得
唉..我做到得3下咋.. (大部分人都3下)
但sky 超勁..做到7下半..佩服佩服^^
今日先發覺我副眼鏡原來同梁仁厚個副差5多一樣
都有9成相似..真係o曬嘴
我地又差5多高..眼鏡又差5多一樣
行出街真係好似兩兄弟咁
完左番屋企食飯.做埋份hw..^^
今日學識左點踢腳喇
第一round 都吾識踢..踢得勁慢..又吾去水
但第二round 已經掌握到了..去水左好多
|
|