今日超happy.勁開心
今超補習..見到勁多基軍賣旗.
我就買左支喇..之後去補習.
完左番home..食飯.
休息左陣就拉筋and 訓左陣
跟住就去swim 喇
勁happy..又發癲.
今日又要將引體上升當做體能中的一部分
我做2次..成績都mama地
原來女仔做到3-4下以上已經好西厲.
佢地一下都做5到係正常的事
不過我都5係做得好好..都無資格去話人
今日swim得比星期四辛苦DD咁多
之後練turning..中途有講有笑.
勁好笑..又係到發癲.
又係小宇宙..o曬嘴
完左with 厚.sky.ctt.ccy.and 文 一齊走
今日文竟然陪我地行去祥華個邊走
去到火車站就各散東西.
頭先同屋企人打ma雀.
大勝..^^
夜晚一定要拉筋丫
D肌肉and筋勁痛,勁累
|