今日勁正...因為今日要去swim
今日有紅雨..死人tsa 搞到我地無得走
咁就浪費左一個紅雨...真係太浪費喇
之後抽我5中..走人)
番到屋企2點幾..之後訓教...一訓就訓到4點2
起身on msn ..功課今日係學教做左
出門前又落左場大雨..落到去又無雨
swim 個時又落雨...好正
唉...要同埋D大水蟻一齊SWIM
勁慘...不過真係好開心
跟住衝個D都ok..都keep到
星期日比賽了...游成6項...我諗都應該攞到獎的
上年無操水一排都拎到一個第4
今年進步左5少..應該拎到2個獎掛..希望喇
今日同sky.文.傾計..勁好笑..又發癲
鄧sir又話我成日柳patpat..又話我痴線
係更衣室又話我係個鐡線頭.
全部人當場笑死(包括me喇)
swim完.又同佢地玩引體上升(自願性質,我地男仔玩)
點知..一跳..抽筋
落到更衣室做到兩下..因為真係好累
|