| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 28 日 星期六  |
| 開心與緊張 |
分類: 未分類 |
今日都好開心..
嚴 你今日問我係咪好中意swim??點解我5會放棄???
我都答左你 (係..我係中意游水..其實我都有試過放棄亦有諗過放棄)
我以前都試過好似你咁*不過衣家5會了
或者我再補充一下喇
我相信你5係對游水無熱誠..
你都一樣可以好似我咁
你只係暫時無左目標而令你好迷茫
或者你諗諗你游水的出發點and目標
可能咁會幫到你.因為我一覺得迷茫時都會咁諗一諗
聽日就係周年錦標賽喇^^
有d緊張..5知win 5 win到呢
聽日著team衫..好令丫
聽日帶相機去先..留番個美好的回憶
我會支持你地每一個..因為我地係一TEAM人
當然你地幾個的支持會特別多喇^.*
|
|
|
嚴=] 於 2007-04-28 10:23 PM 發表:
你雖然成日發瘋
但係你有時都幾成熟 講野有point
幾好=]
我覺得自己仲係好小朋友=[
|
網主回覆
我諗我5係好成熟姐
你d經驗淺姐
咩都試下,,,咪當開下眼界囉
多d接觸,,凡事都多點嘗試
放膽d去馬,,5駛咁緊張
不過我有一樣野到衣家都5係好夠膽的
細細個都係咁,,有時都5明d人點解可以咁大膽
我5係無膽,,又5係大膽**
不過凡事都有例外,,有時都好大膽^^
只係一時時.. Posted at 2007-04-30 07:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|