|
     
今日7點幾先起身.,好快咁搞完d野.,出去搵喵喵.,跟住買完野食"好快行去青衣城::去到M記.,同埋ka樂個D一齊食.,食食下佢地話咩身份證,[[大鑊]]唔記得左拎.,打俾屋佐..叫家姐拎過黎..又唔肯.,,激死我喇!!!又要我自己去拎.,跟全我叫埋喵喵陪我一齊搭的去返屋企.,個個的士司機勁衷,去到留下我家姐拎過黎.,但係拎完..唸住留埋係個的到..可以返返去青衣城到..頂..叫我地落車..,個下勁想打死佢.,鬼唔佢撞車,,.咁衷.,又要無的士.,最後跑番去..勁想死!!!!=.=唉..都過去.,但係憎死我d家姐.,無人肯拎過黎,想打人!}}}}
去到米埔.,好似唔會好悶.,點知個個火柴人勁講勁講..好悶口牙!!!跟住去行.,我地係到講下笑.,.,哈哈2.過得好快.,d雀仔..好大隻.,勁得意都"'''係到睇好多野.,嘻嘻..差唔多12點幾.食野.,要對住d草到食野.,真係正!!!食完野.,玩咩野外定向.,都ok))))過下過下.,都差唔多完.,行番去搭旅遊巴.,又係到講笑我地.,係旅遊巴到都訓著.,.,kaka勁好笑.,係到偷影.,笑死我喇!!!咁呀過左一日喇/.,____正

|