·..··.,口牙玉.,"” ▍
•終於決定左要點喇..心... •__**7月 12""""謝師... •去左大埔鳳凰山拜神:... •樂樂,KO宜同E仔黎左屋... •::今日行程..出旺角}}
•#..牛肉.,YeunG' .... •((芷Yan﹔Xanga**... •(__玲玲日記~~"’ •**♥Ko宜:Xanga}} •**泓2_Xanga:::" •*BIgkei.Xanga,:... •*ZOe Xanga日記__ •-=口牙楠,xanga,]"... •.,Lolita.,日記子 •.,琪琪xanga:::' •.,喵22豬日記'' )... •::.,傅B豬Xanga}]]] •:::烽.,Xanga))""... •[[彤彤.,日記** •[[傻包日記子,,}} •''' Yik22 日... •__*kaka"" Xan... •__Rex:Xanga"}} •__呀MaN日記.,"}} •﹏♬"樂樂♬ Xanga... •*Kan__簡222Xanga •蔡妍Blog .,大家去下...
2006 年 10 月 13 日 星期五
◆◆◆"I♥ⓑⓘⓖⓑⓐⓝⓖ"◆◆◆
今日唔洗返學.,等到4點幾同koey出左去.,去左長沙灣等.,我其實要叫佢荔枝角mtr等.,但係叫左係長沙灣個到等,我要搭多次車搵KOEY.,:我地行左一陣,干3無咩我地想要買Ga野.跟住我地去番荃灣.,去左[[大家姐]]食野.,正呀..今日食左好多野!!!哈哈2 我地行行,都無咩T買,都係好無聊玩.,有時真係笑死.,./\/\"我地都無買到咩.,好小無買買.,破紀錄呀!!!!! 差唔多9點先番屋企,.叫左口牙Ba買野俾我食,,哈哈2.死.真係食左好多野.,:::::________
今日唔洗返學.,等到4點幾同koey出左去.,去左長沙灣等.,我其實要叫佢荔枝角mtr等.,但係叫左係長沙灣個到等,我要搭多次車搵KOEY.,:我地行左一陣,干3無咩我地想要買Ga野.跟住我地去番荃灣.,去左[[大家姐]]食野.,正呀..今日食左好多野!!!哈哈2
我地行行,都無咩T買,都係好無聊玩.,有時真係笑死.,./\/\"我地都無買到咩.,好小無買買.,破紀錄呀!!!!!
差唔多9點先番屋企,.叫左口牙Ba買野俾我食,,哈哈2.死.真係食左好多野.,:::::________
刊登時間︰2006-10-14 01:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]