琴日游完水...攰死喇..好早訓左..琴朝欣打俾我..佢問我去唔去迪士尼..話口牙哥個女朋友..姐係王晶晶../\/\
多左兩張入場券..咁我地係咁去左就去左同埋3.4個人.唔識ga.仲要係無咩$$去.都無咩心理準備//哈222我地去到..差唔多11點幾..一開始去左
睇音樂劇,都幾好睇.最後介有個dancer同左我握手/勁搞野.跟住去左睇3D電影..D野真係好似摸得到咁正口牙..2仲有蛋糕味..超搞
野!!好似跟住去左玩巴斯光年射野個個..得好小分..哈2.但係係咁轉..我地仲同左高飛影相..好頂佢同人影相時做ga動
作..仲有一個公主..著黃色晚裝..好令女呀!!係外國人呀.我地食埋野..去左搭探險個到..都幾好玩..仲有我地玩埋
飛越太空山..有d離心力..都好,,玩左3次..第1次同第2次坐中間..第3次係坐頭位..好正口牙22/\/\去泰山屋企係最悶.都無咩
睇..飛越太空山都係好玩d..我地玩左旋轉杯..好暈..係咁轉係咁轉//哈22到左差唔多7點幾..睇左煙花,,好令口牙..睇埋
野..d野好令..有好多marie ga野..無$$買〕〕><但係今日都好好玩..差唔多9點到返屋企..返到長發同口牙Ba
去左華潤食野..跟住返屋企lu!!!
今日好開心口牙..要thx口牙欣口牙../\/\