|
|
|
暱稱: ·..··.,口牙玉.,"” ▍ 性別: 女 國家: 香港
|
| | MORE... |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| __朋友仔.+蔡妍日記,.," |
| |
| • | #..牛肉.,YeunG'
.... |
| • | ((芷Yan﹔Xanga**... |
| • | (__玲玲日記~~"’ |
| • | **♥Ko宜:Xanga}} |
| • | **泓2_Xanga:::" |
| • | *BIgkei.Xanga,:... |
| • | *ZOe Xanga日記__ |
| • | -=口牙楠,xanga,]"... |
| • | .,Lolita.,日記子 |
| • | .,琪琪xanga:::' |
| • | .,喵22豬日記''
)... |
| • | ::.,傅B豬Xanga}]]] |
| • | :::烽.,Xanga))""... |
| • | [[彤彤.,日記** |
| • | [[傻包日記子,,}} |
| • | '''
Yik22 日... |
| • | __*kaka""
Xan... |
| • | __Rex:Xanga"}} |
| • | __呀MaN日記.,"}} |
| • | ﹏♬"樂樂♬
Xanga... |
| • | *Kan__簡222Xanga |
| • | 蔡妍Blog .,大家去下... |
|
|
| 生日鐘 |
| 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
| BB 狗 |
| 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
|
|
2007 年 7 月 10 日 星期二
◆◆◆"I♥ⓑⓘⓖⓑⓐⓝⓖ"◆◆◆ |
| 有d無奈咁}}}咁ga人都有gaa"?? | |
     
呢幾日都無打日記.”因為唔想打牙,:哈哈2"係無咩野打,"呢幾日睇到好多人日記,:::睇完有d人 ga日記真係唔知有咩好講..講得d人好低bbb,,話我地班靠人先可以贏歌唱.""我心唸."你地輸左先咁講.."係唔甘心先咁姐.""有證據先好講.."人地贏左.."就係咁踩人""你地4a班贏左排球..又唔見我地班咁話你地."我地都開心.""真係唔明."我地跟本唔係靠人先可以贏歌唱..我地練得人定耐過你地."你地班都係big人去..都唔係自願..咁點會練得好先.""唔該你地唔好咁無聊:}}}咁話人..我覺得好無品.."""講真..我地練左好耐:"我練到有時唔想練..但係最後一年::緊係要捱落去""我講得我地做得唔夠好.,真係無唸過會贏..最後講話我地知喊左出黎..咁唔通我喊又係扮出黎/..我講得你地呢d人成世人都會唔明..仲有你季軍都唔會拎得唔開心lo..講真我地就算拎咩都無所謂..我地係輸得起個d..唔似你地,.."輸左就係咁話人::""""無品到死..我真係你地想檢討1下lo""""你地都有問題""仲有輸左唔好話人地收皮..我覺得你地班1d人先要收皮lo.."""""把口咁."真係無人會鍾意:}}}
我呢1年發覺左好多野""人ga妒嫉心好重..重到會做1d連我自己估唔到ga野.""今日ga歌唱都係咁..妒嫉心真係害死人.""雖然我自己都有..但係我覺得有d野有就有..無就唔無去強求""咁樣只會害死自己..."""希望你地真係聽得明la...唔明算laaaaa!!!!!!!!

| |
刊登時間︰2007-07-10 07:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
| « | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 192 | » |
|