|
|
|
暱稱: ·..··.,口牙玉.,"” ▍ 性別: 女 國家: 香港
|
| | MORE... |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| __朋友仔.+蔡妍日記,.," |
| |
| • | #..牛肉.,YeunG'
.... |
| • | ((芷Yan﹔Xanga**... |
| • | (__玲玲日記~~"’ |
| • | **♥Ko宜:Xanga}} |
| • | **泓2_Xanga:::" |
| • | *BIgkei.Xanga,:... |
| • | *ZOe Xanga日記__ |
| • | -=口牙楠,xanga,]"... |
| • | .,Lolita.,日記子 |
| • | .,琪琪xanga:::' |
| • | .,喵22豬日記''
)... |
| • | ::.,傅B豬Xanga}]]] |
| • | :::烽.,Xanga))""... |
| • | [[彤彤.,日記** |
| • | [[傻包日記子,,}} |
| • | '''
Yik22 日... |
| • | __*kaka""
Xan... |
| • | __Rex:Xanga"}} |
| • | __呀MaN日記.,"}} |
| • | ﹏♬"樂樂♬
Xanga... |
| • | *Kan__簡222Xanga |
| • | 蔡妍Blog .,大家去下... |
|
|
| 生日鐘 |
| 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
| BB 狗 |
| 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
|
|
2007 年 7 月 5 日 星期四
◆◆◆"I♥ⓑⓘⓖⓑⓐⓝⓖ"◆◆◆ |
| 今日歌唱我地班winnn左.""好開心牙."" | |
     
今日有7點幾起左身..""係有d驚..因為今日要歌唱比賽..好驚輸.."同小彤買埋m記早餐..返番學校.."跟住過多一陣."我地成班一齊練歌..緊住我地又練下歌咁.""都過左一陣..叫埋野食.""d時間過得好快..就黎1點""真係有d驚...:::我地班真係要加油口牙."我地換埋333就去禮堂.""歌唱開始喇::睇睇下..唔知做埋成日都要去洗手間.""去左3.4次都有.""好煩..""哈哈2....就黎到我地班..真係驚..個心跳得好快..仲有我同kaka要講1分鐘介紹..勁驚..真係到我地班..""我出到去..唔係好記得講咩..個腦空白哂..好在kaka提我..真係thz你呀."""我自己都係到笑..好在無冷場..唔係一定勁樣衰.""唱歌..驚到唔睇d人.""係到係個鍾..睇王家宏變魔術..雖然佢有d失手..但住我地成班係咁叫..勁呀.""仲有d擔心會扣分..我覺得王家宏好勁:::"驚係正常:::緊住到我地跳舞..係驚..但係係咁笑..有到錯左..""我地班好正呀..""完`哂..一落去..仲驚緊..我都未試過對住咁多人跳舞..又要咁肥..我好擔心d人唔知點唸...我地好多人都驚會輸..到左講邊個拎獎個一刻..真係好緊張..到班ga歌唱..個季軍同亞軍都無我班..我地個時仲驚..misss ho係咁叫4b""個主持話係4b..我地真係大叫出黎..廾2係好開心..辛苦咁耐係無白費..""我地仲一齊上去影相..""完哂..我真係唔知點解喊左黎..係緊開心.我都未試過咁..一唸到歌唱我就忍唔住""4B ga回憶太多.."到左中5就更傷心..""呢一刻唔想黎.."""
| |
刊登時間︰2007-07-06 12:08 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
| « | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 192 | » |
|