| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 8 日 星期日 | |
|
無奈的原創劇情

其實之前放假已經開始追孤星淚...
前幾日已經成功睇完。
一共52集~無咩特別話好好睇
但都有點感動..純粹見電視做有小小興趣想睇
-.=無諗過佢52集都係用同一個op同ed無轉過
最喜歡既角色都無咩邊個話特別喜歡
最喜歡都係雪雪~忠犬!!!!!!!!!!!!!!
至於黑執事....
我對佢d原創料真係好失望
之前果套我上星期睇到一半到今日先睇埋果另一集
-.=今個星期果集仲見到塞巴斯同個修女xxoo
你叫我仲點睇落去,,已經變成限制級嗎?
漫畫你出軌左一次都算啦...
動畫又黎...非常無奈-.=
|
| 刊登時間︰2009-02-08 08:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
刁 於 2009-02-09 10:00 AM 發表:
|
|
|
你的姐姐 於 2009-02-08 11:07 PM 發表:
再開 XD 貢仔麵阿叔受你溝呀!!!!!!!!!!!!!!! 佢想同我爭你呀!!!!!!!!! 刁敏豬豬婷!!!!!!!!!!
|
|
|
你的姐姐 於 2009-02-08 08:09 PM 發表:
你曳曳豬啦你 睇埋d 禁既野 講!!!!邊個教壞你!!!!!! 係唔係姓麥個個!!!!!!!!!!!!!!!!?
|
網主回覆
/=\我睇之前都無諗過佢會出d咁既劇情出黎 Posted at 2009-02-09 05:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|