yuk84
暱稱: ╰*°×小熊.Beαr╰*×
性別: 女
國家: 香港
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
每月文章
最新文章
娛樂
久違了的2天假期的第1...
愛上了辣味:P
煩。
多謝你,媽媽。
網站連結
aaaaabbad
BETTY
jimmy
kaso
kuen
方方
小吉
小芬
牛屎
丸仔
甲珊
羽月
伶星
利綾
河馬
肥刁
肥彭
姚bo
流奶
淆ling
麥丸
蛇仔
華弟
傻極
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天 

討厭無用既自己  

越黎越覺得自己係好無用,,,

跟本咩都做唔到

今日放學見到有位伯伯佢行得好慢條褲又甩甩地

見到佢咁辛苦咁自己又咩都做唔到

唉...都唔知自己可以做得d咩

之後一路行我自己又一路諗

呢個世界上有幾多好似呢位伯伯既人?

有幾多係需要幫助既人

今日我終於感受到有心無力既感受

之後同母親去街市買野

行係我身邊有位男士突然衝出過去

我自己都唔知咩事...

原來有個坐緊輪椅既人仆親

有好多人即刻衝去幫他

但可能就只係果一刻我無留意

我就幫唔到佢

我只係跟主母親後面走

我回頭望主佢地果邊

再一次感嘆...我自己係幾咁無用

母親話:你理唔到既野就唔好理

今日同母親買咸蛋果陣

見到有位人兄個feel好似傅sir

母親揀緊蛋果陣佢話

兄:唔係咁,咁樣瑤係錯
(佢仲要隻手指"thing thing"下NO咁)

母親:經驗黎

兄:錯覺黎

兄:重手就係好啦

走左之後我母親教左我選咸蛋既技巧

兄台我母親食鹽多過你食米呀!!!!!

lunch食既kfc雞王飯得3夠雞粒-.=無奈...

果間kfc又要勁少人手

我見佢d薯塊係入面羅出黎,,,有點擔心,,,又凍凍地

行行一有小小頭暈,可能感冒關係

母親以為我餓...走去吃左碗(水餃麵加色)

果檔d水餃真係唔錯

原來剩水餃有4粒水餃

水餃河有3粒水餃

1粒水餃=河粉

 

刊登時間︰2009-02-26 07:02 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 yuk84 的日誌)


你的aunty 於 2009-02-26 10:49 PM 發表:
幫到咪幫囉.
唔洗自責喎.
又唔係你錯.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

只係覺得自己有些少無用
Posted at 2009-02-27 08:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



城 於 2009-02-26 07:40 PM 發表:
世界太多人…你幫得邊個
唔洗唔開心…
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不過係身邊都幫唔到,,,
Posted at 2009-02-27 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



你的姐姐 於 2009-02-26 07:23 PM 發表:
其實我同你差唔多...
有時我見到D 阿婆阿公
我望都想喊
佢地無親人一係就親人唔理佢地
好慘好慘...
人生就係禁唔公平
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

人世間就係咁樣,真係討厭唔公平既世界
Posted at 2009-02-27 08:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]