| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 14 日 星期六 | |
|
2007-07-14

今日才知原來日記可以從相簿中插入..很方使啊
唉~今日有4個電話來..想不回校也不得....
應該說...想繼續睡下去也沒有睡意....
各位V.art同胞也吹起花甲潮...
也一齊研究..研究,,,回校的目的就是為了做花甲(汗...)
放學也去了北江買了不小花甲材料..用了不小錢..
去的人有:淆ling、陳丸、麥丸、牛屎(連她也有興趣..)
唉...但我還覺得不夠..不過錢也不夠..天呀...
---------------------------------------------
真:美麗關字咩事?我覺得你唔夠代表到你既心聲...
你一向都咁長氣...聽你講哈利就知
恩榮邊個黎?我唔識佢
其實果段片我都搵到...你有無睇到花絮?
---------------------------------------------
==========================
爛佬強:咩呀..貴唔貴都關呀..
果d雖然靚...不過貴..所以我買既機會不太..因為我
陣無錢..我覺得都耐用呀!
==========================
|
| 刊登時間︰2007-07-14 08:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 13 日 星期五 | |
|
2007-07-13

今日也是照常回校補課...明天也要啊(人都癲>/\<")
我現在也在迷惘中...明天應否返呢?
過了12點我也有回校...因為學校冷氣的吸引力太大啦
而且和淆ling也買了飯...臭兒子幫佢買左飯仲要打人-/\-
之後雯回來和我去看哈利波特─鳳凰會的密令
坐的有點辛苦...因為坐位太前...不好看
之後還整到個書包落地..跌左d野出黎..仲比人笑>/\<"
感覺比之前短...所以覺得不太好...就連完場時我也不覺得是做完
有爛尾的感覺...加上哈利打斗的場面不多..鄧不利多還多過佢
無奈的是...有個女配角好像勁過妙麗..發生咩事?
妙麗不是最強的女角嗎?
今次多了一位非常討厭的女人-3-"
不過也多了一位不錯的女角"露娜"
張秋和哈利仔kiss那部份...給我的感覺是...
張秋在戲中..只是和哈利kiss...其除沒有太特別...

kiss的時候他們頭頂開花...有花開..-_-"
之後哈利還要和榮恩和妙麗說kiss的過程(笑)
他說濕濕的.......我也想看看榮恩和妙麗kiss
我也相信他們會一起!妙麗永遠是最好的!

看完戲之後也有到北江行...看花甲的東東
應該V.art第7的報告會做花甲
終於看到千年難見的漫畫店...雯應該會買好多啊.....
----------------------------------------------------------------------------
真:先多謝你先...你打日記都唔會打咁多字...但係呢到既回覆就咁多
屎餅就真係吸引到你..你去搵榮因啦!
你果個片係邊到下呀?我都無搵呀...下次sd個網黎
有時要搵咁耐我真係無乜耐性....
漫畫女角唔一定要係美少女呀...
咁你想我放d咩相?放你個樣?
----------------------------------------------------------------------------
==================================
爛佬強:我需要佢...我需要佢既所有!
機會成本高...因為又平又多...
呢d毛巾我用左唔係好耐..應該唔會有
==================================
|
| 刊登時間︰2007-07-13 08:24 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 12 日 星期四 | |
|
2007-07-12
終於到補回昨天的相...
今日是暑假的開始...也是我補課的開始..
今早回校時遲了半小時..好彩miss不在..
很多人也沒到呢...我也在考慮明天是否回校...
=-=其實今天令到我不走早走的動力是!
校學的冷氣!不過...最後都是很快走...
原因:悶到喊啊>-<"只是在聊天..沒有東西玩..而且人數不多
今日比了V.art的錢啊...90.7...其實還有小數未比
我等埋兒子先一齊比...

以上就是90.7~很少嗎?我都覺啊...
只有鋼筆身+鋼身嘴+墨+西洋西法筆墨=90.7
比錢時我也得無奈..
沒想過...刁又死機...我也覺得她好黑...她的電腦和她有仇嗎?要這樣對她?
============================
爛佬強:我就是保證...因為我用過..沒有甩!
============================
--------------------------------------------------
真:=-=你真係有d唔鐘意w-inds喎....其他人勁
要吸引到我先得呀...放心啦...我唔會盲目的...無
啦啦又講到冰果到...我唔會跟佢癲的!就w-inds
開演唱會我也不去....
--------------------------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
冰:可能佢覺得你追涼平追到太過火.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ps:今日搵返之前果個正網...全賴兒子!還學了新美化!
|
| 刊登時間︰2007-07-12 08:04 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 11 日 星期三 | |
|
2007-07-11

唉~等不到了..本來想等女兒msn on才打日記
因為今日影左張相呢...(遲點再補上)
前幾日先知...原來不打日記主題也可以傳送日記..蠢了
早知就不打啦..常常都很辛苦想主題...
今日冰用了一個意想不到的方便令我可以看w-inds.的花絮
原來就是眼仔...辛苦了她呢..>m<
之後還和冰傾了很久...其實涼平唱歌也不差...
我也想他唱...(他的聲線好溫柔)為何要討厭唱歌呢?
今日才記得原來明天也要補課...唉.....
一放暑假就要補...>/\<我送了一個月的暑假給學校T-T
不過...如果今年暑假不努力..下年可能沒有暑假...
-----------------------------------------------------------
回真:miffly不是你的情人嗎?你說的人物我無個識
( --);我相信我第時會請工人!好多野都係錢既問題
-----------------------------------------------------------
=================================
回爛佬強:我有位朋友..記得我學校附近還有跳蠱市場時
有一天...她放學陪和我去行...一齊買了10蚊3條的手巾
=================================
|
| 刊登時間︰2007-07-11 08:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 10 日 星期二 | |
|
2007-07-10

總感覺最近比平常較熱!感覺似在火山附近.....
為了家中的電費著想..就算我熱到出汗..我也會忍耐
忍耐到吃晚飯時才開...
雖然有人說開冷氣是不環保..但你又可以忍耐到無冷氣的世界?
在33、℃或以上的氣溫你又可以不開冷氣?
如果可以既我想你去非洲的埃塞俄比亞的馬薩瓦!
因為這裹很適合你這種生物居住!
最近有點喜歡聽w-inds.的歌...
如果3子不來港我也不會對他會提起興趣
而且發覺涼平跳舞都好勁!
還有..如果不對他們提起興趣..我也不知原來w-inds.
w-inds.係有一點...留意!w-inds ( . )
還有..今日是卒業禮(冰教的)..派了成績表..
很火呀!比個光頭生物追上!
算吧..我也認我今個學期差了...
miss朱也說我差了..下年要努力啊!
還有...我的成續表突然多了神奇的公益少年團頭盔和肥萍也有
這是"謎"嗎?要找謎女郎出來解謎先得!
有一件事很開心...各位好朋友也可以一齊升上中5~
不過我班有3位升唔到..
Miss Chan今天離開啊...雖然沒有被他教過..
不過都不太想她走....Miss Chan走冰喊得好利害....
ps:剛剛見到某人的日記連了我的日記...
名子是"小池狂"可否請你不要打小池狂嗎?
改會小熊...麻煩哂m( _ _ )m...雖然我是非常喜歡小池...
------------------------------------------------------
回真:無錯!我就是想笑你!笑你和D班的田x
老實講...第時結左婚我都唔想咁快做師奶主...
想知我琴日食左d乜...一定唔小野啦...佢係我既日記係出現過
小電米電腦囉...唔通人咩..特登用左死物"它"
------------------------------------------------------
裕翔!
呢個係米我同你既變愛情結?
|
| 刊登時間︰2007-07-10 04:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 192 | »
|