yuk84
暱稱: ╰*°×小熊.Beαr╰*×
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
每月文章
最新文章
娛樂
久違了的2天假期的第1...
愛上了辣味:P
煩。
多謝你,媽媽。
網站連結
aaaaabbad
BETTY
jimmy
kaso
kuen
方方
小吉
小芬
牛屎
丸仔
甲珊
羽月
伶星
利綾
河馬
肥刁
肥彭
姚bo
流奶
淆ling
麥丸
蛇仔
華弟
傻極
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天 

2007-07-14  

CIMG1345
今日才知原來日記可以從相簿中插入..很方使啊
唉~今日有4個電話來..想不回校也不得....
應該說...想繼續睡下去也沒有睡意....
各位V.art同胞也吹起花甲潮...
也一齊研究..研究,,,回校的目的就是為了做花甲(汗...)
放學也去了北江買了不小花甲材料..用了不小錢..
去的人有:淆ling、陳丸、麥丸、牛屎(連她也有興趣..)
唉...但我還覺得不夠..不過錢也不夠..天呀...
---------------------------------------------
真:美麗關字咩事?我覺得你唔夠代表到你既心聲...
你一向都咁長氣...聽你講哈利就知
恩榮邊個黎?我唔識佢
其實果段片我都搵到...你有無睇到花絮?
---------------------------------------------
==========================
爛佬強:咩呀..貴唔貴都關呀..
果d雖然靚...不過貴..所以我買既機會不太..因為我
陣無錢..我覺得都耐用呀!
==========================

 

刊登時間︰2007-07-14 08:37 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天 

2007-07-13  


今日也是照常回校補課...明天也要啊(人都癲>/\<")
我現在也在迷惘中...明天應否返呢?
過了12點我也有回校...因為學校冷氣的吸引力太大啦
而且和淆ling也買了飯...臭兒子幫佢買左飯仲要打人-/\-
之後雯回來和我去看哈利波特─鳳凰會的密令
坐的有點辛苦...因為坐位太前...不好看
之後還整到個書包落地..跌左d野出黎..仲比人笑>/\<"
感覺比之前短...所以覺得不太好...就連完場時我也不覺得是做完
有爛尾的感覺...加上哈利打斗的場面不多..鄧不利多還多過佢
無奈的是...有個女配角好像勁過妙麗..發生咩事?
妙麗不是最強的女角嗎?
今次多了一位非常討厭的女人-3-"
不過也多了一位不錯的女角"露娜"
張秋和哈利仔kiss那部份...給我的感覺是...
張秋在戲中..只是和哈利kiss...其除沒有太特別...
Yahoo! 電影
kiss的時候他們頭頂開花...有花開..-_-"
之後哈利還要和榮恩和妙麗說kiss的過程(笑)
他說濕濕的.......我也想看看榮恩和妙麗kiss
我也相信他們會一起!妙麗永遠是最好的!
Yahoo! 電影
看完戲之後也有到北江行...看花甲的東東
應該V.art第7的報告會做花甲
終於看到千年難見的漫畫店...雯應該會買好多啊.....
----------------------------------------------------------------------------
真:先多謝你先...你打日記都唔會打咁多字...但係呢到既回覆就咁多
屎餅就真係吸引到你..你去搵榮因啦!
你果個片係邊到下呀?我都無搵呀...下次sd個網黎
有時要搵咁耐我真係無乜耐性....
漫畫女角唔一定要係美少女呀...
咁你想我放d咩相?放你個樣?
----------------------------------------------------------------------------
==================================
爛佬強:我需要佢...我需要佢既所有!
機會成本高...因為又平又多...
呢d毛巾我用左唔係好耐..應該唔會有
==================================

 

刊登時間︰2007-07-13 08:24 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2007 年 7 月 12 日  星期四   晴天 

2007-07-12  

終於到補回昨天的相...
今日是暑假的開始...也是我補課的開始..
今早回校時遲了半小時..好彩miss不在..
很多人也沒到呢...我也在考慮明天是否回校...
=-=其實今天令到我不走早走的動力是!
校學的冷氣!不過...最後都是很快走...
原因:悶到喊啊>-<"只是在聊天..沒有東西玩..而且人數不多
今日比了V.art的錢啊...90.7...其實還有小數未比
我等埋兒子先一齊比...

以上就是90.7~很少嗎?我都覺啊...
只有鋼筆身+鋼身嘴+墨+西洋西法筆墨=90.7
比錢時我也得無奈..
沒想過...刁又死機...我也覺得她好黑...她的電腦和她有仇嗎?要這樣對她?
============================
爛佬強:我就是保證...因為我用過..沒有甩!
============================
--------------------------------------------------
真:=-=你真係有d唔鐘意w-inds喎....其他人勁
要吸引到我先得呀...放心啦...我唔會盲目的...無
啦啦又講到冰果到...我唔會跟佢癲的!就w-inds
開演唱會我也不去....
--------------------------------------------------
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
冰:可能佢覺得你追涼平追到太過火.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ps:今日搵返之前果個正網...全賴兒子!還學了新美化!

 

刊登時間︰2007-07-12 08:04 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天 

2007-07-11  

唉~等不到了..本來想等女兒msn on才打日記
因為今日影左張相呢...(遲點再補上)
前幾日先知...原來不打日記主題也可以傳送日記..蠢了
早知就不打啦..常常都很辛苦想主題...
今日冰用了一個意想不到的方便令我可以看w-inds.的花絮
原來就是眼仔...辛苦了她呢..>m<
之後還和冰傾了很久...其實涼平唱歌也不差...
我也想他唱...(他的聲線好溫柔)為何要討厭唱歌呢?
今日才記得原來明天也要補課...唉.....
一放暑假就要補...>/\<我送了一個月的暑假給學校T-T
不過...如果今年暑假不努力..下年可能沒有暑假...
-----------------------------------------------------------
回真:miffly不是你的情人嗎?你說的人物我無個識
( --);我相信我第時會請工人!好多野都係錢既問題
-----------------------------------------------------------
=================================
回爛佬強:我有位朋友..記得我學校附近還有跳蠱市場時
有一天...她放學陪和我去行...一齊買了10蚊3條的手巾
=================================

 

刊登時間︰2007-07-11 08:41 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2007 年 7 月 10 日  星期二   晴天 

2007-07-10  


總感覺最近比平常較熱!感覺似在火山附近.....
為了家中的電費著想..就算我熱到出汗..我也會忍耐
忍耐到吃晚飯時才開...
雖然有人說開冷氣是不環保..但你又可以忍耐到無冷氣的世界
在33、℃或以上的氣溫你又可以不開冷氣?
如果可以既我想你去非洲的埃塞俄比亞的馬薩瓦
因為這裹很適合你這種生物居住!
最近有點喜歡聽w-inds.的歌...
如果3子不來港我也不會對他會提起興趣
而且發覺涼平跳舞都好勁!
還有..如果不對他們提起興趣..我也不知原來w-inds.
w-inds.係有一...留意!w-inds ( . )
還有..今日是卒業禮(冰教的)..派了成績表..
很火呀!比個光頭生物追上!
算吧..我也認我今個學期差了...
miss朱也說我差了..下年要努力啊!
還有...我的成續表突然多了神奇的公益少年團頭盔和肥萍也有
這是"謎"嗎?要找謎女郎出來解謎先得!
有一件事很開心...各位好朋友也可以一齊升上中5~
不過我班有3位升唔到..
Miss Chan今天離開啊...雖然沒有被他教過..
不過都不太想她走....Miss Chan走冰喊得好利害....
ps:剛剛見到某人的日記連了我的日記...
                名子是"小池狂"可否請你不要打小池狂嗎?
        改會小熊...麻煩哂m( _ _ )m...雖然我是非常喜歡小池...
------------------------------------------------------
回真:無錯!我就是想笑你!笑你和D班的田x
老實講...第時結左婚我都唔想咁快做師奶主...
想知我琴日食左d乜...一定唔小野啦...佢係我既日記係出現過
小電米電腦囉...唔通人咩..特登用左死物"它"
------------------------------------------------------

裕翔!
呢個係米我同你既變愛情結?

 

刊登時間︰2007-07-10 04:56 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]