| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 5 日 星期五 | |
|
小池生日快樂!
今日小池生日呀>"<差d唔記得
(太失敗啦~好彩有呀真既msn)
徹平21歲啊!!
生日快樂啊!!小池>U<
下星期一就考試啦!!乜都未溫過(直情唔想溫呀)
今日刁同雞佢都去哂留堂啦!
得返我同真未留(好彩有人陪我)
我本來都想留呀~不過搵唔到老師想留都無得留呀
之後就勁辛苦咁羅主勁多書回家
琴日上PE堂考體能
真係考到我想喊呀...年年都搞埋呢d咁既野
仲唔只一次(其實一次都夠死)
搞到今日隻腳D肌肉[車]實哂~勁唔舒服
今日轉左個死人校長仲衰多2下
上PE堂仲辛苦多2下(真係比佢整死!)
|
| 刊登時間︰2007-01-05 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 3 日 星期三 | |
|
第一次遲到
今日終於嘗到遲到既感覺啦!
嗯~我覺得呢種感覺好奇妙...就好似要有種預感...
預感聽日要留堂作文咁~呢種感覺都係第一次發生
不過我仲感覺到..唔係留一次咁簡單~係要留2次!!
但係呢種唔係預感!!係會發生..仲要係聽日
真係無野好講呀!!O哂嘴!
視覺視術果陣真係赫死我呀!!
我以為真係要留到7點呀!!
因為我無交報告~不過我見得1-2個交左..
其實都估到啦!!不過最估唔到其中一個竟然係牛屎囉
有時真係要爆呀冷先得!!
我諗我今晚都要做好先得啦!!
|
| 刊登時間︰2007-01-03 06:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 2 日 星期二 | |
|
返學啦!
琴日先講完Happy New Year今日就要返學啦
搞到琴日無覺好訓~大家都有同感嗎?
我今日問好多人好多人都話唔夠訓呀
搞到上堂成日都訓下唔訓下
今日收到呀冰既韓國手信!!good呀>v<b!
miss劉都響星馬返黎都要請我地食糖都good呀!
不過今日最勁都係IT收到既野
比人抽中講報告~仲要係第一日
我出到去都唔知點講好(真係成個傻婆咁呀)
不過都順利講完~順利到好無奈~
放學果陣見到動漫狂熱~
見到kira著白服既樣~
知道小蘭王子係留幾卡卡身邊!!good呀!AC王道(大叫!)
至於小真都係無白服...都係紅服~
3個人唔同衫呀>0<"
ps:今日返學果陣比人衰人捉!靜係捉我無校褸凸!
今日都羅得多書返去啦!!仲要比人捉!!
|
| 刊登時間︰2007-01-02 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 1 日 星期一 | |
|
新年快樂!
Happy New Year!
又一年啦!!真係唔知開心定傷心.....
聽日就返學啦!!8號就大考~喊呀!!
功課~ ~ 唔做啦!!頂唔順呀!!
都唔知聽日點算!
今日又放多首歌上黎......
下載左個mp3壓縮器真係好呀
10MB既歌壓到1MB都得~
不過音就差小小...不過就為左專上載上日記到既用
以後又唔洗成日煩要搵網上歌啦!!
真係超喜歡今版呀!!
唔知點解我想快d到情人節~
因為係日記既一週年呀!!
話咁快就一週年啦!!真係想快D到呀
剪左個頭~聽日都唔知點見人囉..(不太滿意)
|
| 刊登時間︰2007-01-01 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 31 日 星期日 | |
|
07年快到了
嘿-_-"話咕快就差唔多到07年啦
放多一日假就返學啦~
功課...乜都未做...真係想喊呀!!
放左首背景歌上來~
牧野由依唱既...唔知咩名~覺得唔錯先放上黎
完畢~
|
| 刊登時間︰2006-12-31 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 192 | »
|