| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 25 日 星期二 | |
|
好想開冷氣啊!!
經過左之前有幾次無打到日記之後~
我琴日又無打到啦!!
唉~唔理啦!!
哇!!
好想呀嫻姐佢地開冷氣呀!!
陰公!!
早會完左之後勁熱呀!!
佢又唔開!!
佢遲早想我中暑先安樂!!
ps:聽日中3系統性評估.....(千其唔好抽到我呀!!)
|
| 刊登時間︰2006-04-25 08:27 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 23 日 星期日 | |
|
好熱啊!!.....
我琴日竟然唔記得打日記!!
唉!!
仲要到今日食早餐果陣時先記得~
唔理啦!!~由佢啦!!
終於都....上哂灣仔果D堂啦TvT
太開心啦!!
=0=雖然話就話第期5返學!!
其實~D功課係星期一交~
英文果方面!!
我.....放棄左~
唔識做......-_-""
又做明曲滿天星.......
|
| 刊登時間︰2006-04-23 08:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 21 日 星期五 | |
|
今日終於要返學啦!!
今日岩岩放完假要返學!!
不過返到學校就要聽講座>"<
想悶死D學生咩!!
個講座仲要講死~
都算啦!!
仲要勁無聊果隻先衰~
成日都話佢出果D書~出果D書~
做宣傳咩!?
不過我諗宣傳都無乜人會買......
唉~
話就話今日返學!!
不過D功課完來唔洗今日交~
好彩~
我英文果份無做到!!
|
| 刊登時間︰2006-04-21 08:24 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 20 日 星期四 | |
|
-0-終於都整好啦!!
今日9點鐘就返左學校!!
無得去天后[誕]>"<
見到呀肥佢地去得咁開心我都想去呀!!
不過又唔好意思出聲話唔去.....
今日整好左果個1分鐘啦!!
個死人頭乜都無做到都加佢色......
拍野佢又唔黎~剪片佢又唔黎!!
佢乜都無做到!!(好賤呀!!)
唉~算啦!!唔講佢!!
今日用個馬馬軟件黎剪片~
哇!!原來個馬馬軟件成4千幾蚊O"O
不過......
學生價就平好多~都唔係好多啦!!
對我黎講~
係勁多呀!!
因為學生價只係千幾蚊~>"<
抵呀!!>v<b
至於photoshop都要成千幾蚊~
哇!!
唔係人買呀!!
我地D學生邊會買得起呀!!
不過原來學校買軟件都買左成幾十萬>"<
好重本呀!!
咁又係~依家新電腦室多左好多好似"馬馬軟件"D軟件~
係要咁多錢既~
ps:聽日要返學啊>"<勁多功課都未做.....
|
| 刊登時間︰2006-04-20 06:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 4 月 19 日 星期三 | |
|
-v-又再一次無題~
今日成日都玩呀哥新整個壇啊!!
希望遲D會多D人去啦!!
-----------完------------
|
| 刊登時間︰2006-04-19 09:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | ... | 192 | »
|