|
-♥` 2009-05-01 ;3 |
|
c0mment.babe !
[ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
朝早10點起左身-0-..好耐冇試過咁早起身x]
打機打到8點幾想訓教戈陣.賢仔打黎話金日小欣生日=3=
緊住去左芳方睇戲;;睇到12點到番石離..
同鍾小朋友傾左陣電話,呵.佢冇事a_a"公喜`
`` 永遠也會記著你給我的{幸福}
- # # ## # # # # # # # # # ## # # # # # # # # # - |
|
c0mment↑
hapii ; {2009-05-01 04:33 AM } `e3e
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|
|