|
-♥` 2009-03-31 ;3 |
|
c0mment.babe !
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
金日晚上11:30起左身;
一起身祥仔就打黎-3-.叫我陪佢去打機..緊住都糸冇去到a_a"
打左成晚機,好悶-3-..打到9點冇拉拉想試下打下日記-__-"so開左呢個qooza
唔識整靚個網-.-"..呼,一個一個咁入晒去..以家祥仔又就黎入去/0\..
- # # ## # # # # # # # # # ## # # # # # # # # # - |
|
c0mment↑
hapii ; {2009-03-31 09:54 AM } `e3e
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
|
|