今朝十點幾起身~
約左人去跑步
同思齊、c兄、張少....仲有一個唔知叫咩名
一口氣跑左兩條橋....之後冇氣...c齊佢地跑先
c兄就陪我慢慢跑
去到第四條橋先見返佢地....
就一齊行左去ymca諗住叫ken sir開間a房俾我地
但係....佢唔係度= =+ 慘~~~!!~唔記得去左石硤尾
冇得唱k>.<就跑左返去天盛
返到屋企,沖左個涼
就同家姐出左旺角攞眼鏡
去到南昌站.....一落電梯
就見到知樂.....佢見我唔到...算la....佢咁匆忙,廢事阻佢
轉埋個彎....我就知乜事
我見到ken sir同一班小子
咁都會撞到佢...無奈
之後就行左過去拍一拍佢
同佢傾左兩句就走左嗱。
返到屋企攰到攤左係度~3~
但係仲要拎月餅俾契媽
一路行一路同我三家姐傾
佢今朝返學果陣聽到有條呀水好大聲咁問"陳廣耀你係咪去架???"
點知佢聽到陳廣"堯"....佢即刻周圍望但見唔到陳廣堯....
再搵返問果個人...
佢見到呀ken問緊一個小子
之後我講返俾佢知佢先知果個小子叫陳廣"耀"~
|