今日好遲先起身~又回到以前既生活lu
開始習慣返學既生活
呵呵~我有街街行~
出左去佩眼鏡......
近視深左.....唔好打咁多機.\"/.
之後就搭bus返屋佐
其間我聽個大嬸傾電話
有一句好深刻.....
佢講"講出去既說話係收唔返架!就好似潑出去既水"
我都有同感~>"<,,,之前講左d野hurt左人.....自己都好hurt
所以咁唔開心~好多c兄、chris你關心...而家冇野la~
evangeline= =可惡.....我有事你偏偏唔係度>"<真傷心
好喇....唔打喇~食飯~做功課
|