今日好精神~~因為琴晚好早訓~~
要抖足精神CH TEST ><,但係最主要原因係俾人霸左部電腦
惡霸~~~
唉唉~~今日完左ASSM冇得走= =+俾人罰留堂
之前偷走左...俾人罰返..搞到冇得出去食飯
好彩....梁SIR& SIN SIR冇乜罵到就放左我地走
走果陣....見到吳少偉><可惡~又話我教壞琳琳~
雖然講笑姐....都唔洗由上年講到而家><,結果都係學校食麵就算
到我買果陣...要咩冇咩...結果要左火腿+腸仔麵~~~嗚嗚嗚~