明天會更好
yukching116
暱稱: 晶晶
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-05
悶氣
有新 i/c
歸於平靜
可以返工啦﹗
文章分類
全部 (10)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 27
今日人氣: 3
累積人氣: 547
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 2 日  星期二   晴天


悶氣 鬱悶 分類: 未分類

今天9:05署長便到會堂,高層人士都很緊張。

 

eo更出來同我講,要我通知 gr 的人唔好嘈,講話唔好咁大聲,

於是我便逐個講,去到ss , 他回答︰又不是我署長, 關我...事。

去到oa1, 她回答︰你同最大聲的人講啦?唔使同我講啦。

 

我答eo叫我講的,有問題你問eo啦﹗






訪客留言 (返回 yukching116 的日誌)


uafatcat 於 2010-11-04 09:45 AM 發表:
明知有d人係敢嫁啦! 要同佢地計較, 就永遠都會唔開心, 唯一便要睇開d.....

署長係落區普通巡查?????????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

因為有 xxx 彩排,
所以她一早便來到,
跟住便入去sm房做野。
Posted at 2010-11-04 06:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



teresang382 於 2010-11-03 10:36 PM 發表:
哈哈! 呢段我睇到la !
你有無搞過d嘢 ???

Hey ! 使乜發悶氣丫 !
要講既都講咗la ! 人地聽唔聽係人地既事...
出咗咩問題既話, 你叫EO自己同佢講...
唔使自己勞氣... 係咪 ^.^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我冇做過什麼?咁你睇到我就開心啦﹗
 
對的, 悶氣又有什麼用,
忘記它也是一個好辦法。
Posted at 2010-11-03 11:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]