今天9:05署長便到會堂,高層人士都很緊張。
eo更出來同我講,要我通知 gr 的人唔好嘈,講話唔好咁大聲,
於是我便逐個講,去到ss , 他回答︰又不是我署長, 關我...事。
去到oa1, 她回答︰你同最大聲的人講啦?唔使同我講啦。
我答eo叫我講的,有問題你問eo啦﹗