2006年1月7號..*盜墓迷城泮涌探險))
今日老公打完比我之後我又返訓左啵!!!!之後起身之後即刻整野換衫*o,, ,,, ,,落到去比佢話我!!!#_______#唔,, ,,, ,,之後約左堅仔篤波*堅仔話今日只可以篤2場*因為佢聽日就要返英國啦~~所以要返屋企執野*之後我睇到佢地篤左2場之後又要篤多1場∼∼因為各人都嬴1場啵!!之後我忍唔住啦∼真係好眼訓!!!所以就訓左啦*哼,, ,,, ,,人地本來訓左咖啦*老公又拍醒我唔比我訓~~之後我冇理佢照訓*之後篤完之後最後係老公嬴左*嘰..唔洗比錢))之後就去左"各仔記"到食野**食飽飽左之後就上左去泮涌到吹水*吹吹下佢望下後面果個樹林到*佢就講起細個去搵大屋果d*之後佢地話要黎1個盜墓迷城喎!咁我冇理由唔去咖*之後佢地就準備好斬樹果d工具啦*之後就由隻狗果到出發上去啦*之後行行下我踩左落個洞到啵!!!搞到隻腳o係入邊!!!之後拎返出黎之後隻con屎dirty哂啦**嗚嗚...唔制呀!!!!之後就繼續行啦*之後聽到有狗o係到叫~~行前小小就見到佢lu*哈...原途我地見到d直昇機果陣就要坐低個人**哈...果種感覺有d似<ii>之後上到去*我仲好似覺得冇咩野*之後佢地話叫我行快d!!!因為係私家重地黎咖啵!!!之後就見到1間屋啦*好耐咖啦啵!!!!唔..果陣真係有小小驚唷!!!之後落返去果陣∼又冇位落啵!!前面有個位係可以”琴”又廢事行返落去頭先條路啵!!之後老公就問我”琴”唔”琴”到啦*我唔係”琴”唔到∼但話哂都係人地地方!但係唔”琴”就仲衰∼我地係人地既地方!所以為有”琴”啦*哼..之後老公估唔到我可以”琴”到出黎*哈~~鄧生:你唔好睇小我啦*我唔係野小咖!!!話哂我以前都係個童軍黎咖**嘰*))玩完之後我地就由正門返去啦*哈,, ,,, ,,之後佢地就扮隻狗話:e,, ,,, ,,點解你地由後門出去~~點解又可以由正門返黎既**8痴))之後我地就走lu**我同老公就塔的士返屋企啦**之後我訓左啦*聽到佢呀媽返黎我就起身幫佢呀媽手啦*嘰,, ,,, ,,今晚打邊爐唷*正))凍冰冰打完邊爐就暖粒粒*打完邊爐之後我就執野啦**之後睇左陣電視又訓過覺覺豬lu**ZZzz..*))
|