之後我同叉雞去左波樓等波樓開門囉!!!!勁FREE~*等到8點30我地就入左去去廁所先!!!!去完睇多陣吾理啦!!!開台LU))蝦蝦'''''''叉雞條撚樣幾撚勁牙D波!!!勁左幾多∼最後我地係爭黑柴咋!!吾入真係死比佢睇牙____""篤完我就返左屋企玩電腦同埋煲我既蘑菇湯飲LU*好味道唷))之後佢就同牙米爺去左扒聖到食早餐囉!!幾撚FREE**