2006年1月8號...又打邊爐*))
琴日勁夜先訓*係今朝6點幾就黎7點先訓*因為2點幾開始同頌頤傾計**哈∼∼之後我就用咪問佢個address岩唔岩既!!!!但係聽到佢果到有聲啵~~聽到佢打字既聲啵!!!之後我問佢係唔係有咪*又叫佢講野**又聽到佢笑啵!之後我就叫佢搵下個咪邊啦*之後佢呀哥醒左lu∼佢就問佢呀哥個咪係邊?佢呀哥就話比佢知個咪o係電腦入邊*哈,, ,,, ,,幾先進呀!!!之後又落左去7仔買野食**之後同chong傾計*傾左好多野*之後頂唔住我就訓左覺覺豬啦!!!!ZZzz*之後今日老公打過黎我都聽唔到*之後起左身就同媽咪去左聚寶飲茶**飲完我就上左去老公到啦**之後訓左好耐!!!!醒左就幫手整野啦**整完就同肥may落左去買汽水~之後夾埋公仔tim!我夾到咖*之後上緊去果陣鬆左*哼,, ,,, ,,呃人既!!!之後返到上去就食野lu**食到10點幾我就同老公走左lu*我就返屋企~佢就要返工**返到屋企就玩電腦!!!之後同小玉傾計*又傾佢上次屙屎既野!!!嘰嘰**))今晚又唔知幾點訓lu**
|