12月31號...happy new year..*))
今日老公打比我之後我就起身啦..*之後佢就同佢呀媽去左食早餐!!!我呀媽就叫我同佢食早餐啦**之後我就同媽咪去左《大家樂》到食野!之後傾左好多野∼5...食飽飽就打比老公啦*之後就上左佢屋企到啦!!!嘩,, ,,, ,,1訓就訓到成5點幾**起身之後就洗白白啦!!!之後肥may d同學就上左黎lu**我同老公換完衫之後就出左去食啦**之後去左吉之島買埋琴日睇中左既大口仔掛牆*之後去左大埔墟萬利到食扒..*))好味*食飽飽就同佢行左陣!!!之後佢就要返工lu**我就返左屋企陪老母啦*哈,, ,,, ,,今日得返呀媽1個o係屋企咋*因為我呀爸唔係到唷!!!!夜晚又睇下電視咁*之後2點幾就黎3點就打比黃記啦!之後出左去大埔墟搵佢地∼好耐冇見過佢地啦*之後佢地去左陳漢記到食煲仔飯*食完就去左寶湖到坐**之後又影相果d...*之後過多陣玲玲同小t就黎左lu**之後用小t果部相機影*))嘰...之後個個都勁眼訓啵!!!所以佢地就返左屋企lu∼之後得返我*智*同埋隆*o係到等嘉倫*啵!!不過等左一陣到我地就走左lu!之後我就同智行返去啦**返到屋企o係到玩電腦!!!!6點幾先訓覺覺豬*))
*my best fd:新年快樂唷**
今日成班fd出左黎唷*
女:小馨2*))牙黃*))玲玲*))小t*))
男:周周*))m景*))浩智*))隆*))小牛*))
巧掛住你地呀!!!!mizz you...*
|