12月30號...落雨(搞到好鬼凍)*
5..*今日又係成日o係屋企!!!!超悶囉*之後開左成日電腦+電視!!!之後大約3點幾送貨果個人打黎話幾個字會到*(期待中)不過佢送完之後我就睇下有冇執流野啦!!!!之後支爽膚水又小左都幾多下既*另外...d面膜紙又冇比到我啵!!!之後打返電話比個sales同佢講**佢就話星期1黎大埔比返我!之後見就係勁無聊*咁岩又見到部吸塵機啵!!!!!之後就幫屋企吸下塵啦....*))幾乖呀*吸完塵又執下自己張床同埋屋企!之後洗埋衫**平時太懶啦∼o係屋企乜都唔做!!!!5....到左6點幾打比呀媽∼呀媽就話返緊黎啦!!!!之後佢比我哄幾哄就去左<南風閣>到食野*))哈哈....好耐末食過lu!!!!食飽飽就同呀媽去左吉之島買野啦*嘰....買左個大口仔垃圾筒*大口仔相簿*同埋pooh pooh電話座*之後呀媽就買左個little twins stars*比佢!返屋企途中見到有個袋減價啵*之後就買埋啦*呀媽仲話我係末鹽錢醒tim**>3<返到屋企就執好d野放我買左既野啦**唔.....頭先又係吉之島就中個大口仔掛牆既野**聽日要買埋唷∼因為用黎掛袋or皮帶既!!!!嘻嘻....夜晚睇完電視仲搵呀媽幫佢做fecial tim*佢整完到我自己做**>3<臨訓前...自己仲放d相係果本新買既相簿到唷.....hapi*))
|