2006年1月15號..屯門食飯飯唷*))▧
琴日好早訓咖啦*!!!但係今日訓到3點幾就黎4點先起身*起左身之後就睇下雜誌啦*整整下就搞到4點!!!!之後呀爸就叫我地落去啦**之後就塔的士去拎車*))之後去屯門啦*去到又唔識去3聖村喎!!之後搞到要問人啵∼之後去到就食住d野先啦*因為舅父架車食左火*無奈..*之後等左一陣啦!!!佢地就黎到lu~~食左好多海鮮唷*正爆*食飽飽之後就走左lu~~仲諗緊去唔去睇戲唷*哈...佢地話我真識講野*搞到佢地好開心~~!!!!返到屋企就睇頒獎啦*))