2006年1月16號..篤波唷*))
琴日冇訓過∼係到玩電腦!!!之後又同左黃記傾計*之後玩下玩下就玩到6點幾啦**我就索性唔訓lu**之後等老公打比我啦!約左佢塔5要到我樓下咖ma~之後佢又late啵!!!!哼..*))之後我地就去左蔡潤記食野先∼之後先去篤波*哈..*今日好開心呀~入左好多個波呀!!!hapi唷*))篤完之後本來想租碟睇咖!!屌..末開門啵!!!之後就返屋企啦*訓到去睇有線喎∼之後做bb既結構喎**之後我就同老公1齊睇啦!嘰..睇到生仔果到佢唔睇走左去沖涼*佢驚驚唷!之後睇完就訓左覺覺lu**1訓就訓到1點幾am啦!之後玩多陣先走*返到屋企玩電腦之後煮麵麵食!