2006年3月14號,,,,成end年末打過日記啦!
嘩,,真係好耐末打過日記啦!!唔止變周記啦∼變左做月記啦!今日起身之後就返工啦!返到去又係咁過**悶,,,,,*))放左工之後等老公等到悶死我啦!!!之後同佢食左排骨飯~正!!食飽飽佢就返工啦....而我就約左金叉雞同埋咖哩去左i-game打機啦!打完就去左篤波∼哈,,,,我大有進步呀!!!!好開心呀((之後叉雞就走左啦!!我就同咖哩去左大元吹水∼之後返左屋企就訓覺覺豬lu**ZZzz,,,**1日就咁就過左lu!