2006年3月15號,,,,返工~出街*))
今日返工又late左小小姐~比人話!!!!fuck....))之後上左去ella就叫吾幫下佢按手!!!按到吾好tired呀*嗚嗚~~~~之後吾就落左去做其他野啦*1日過過下就到夜晚lu*屌那星∼成日都唔撚幫手做野**討厭..*((放左工打比叉雞之後吾就塔小巴去左8號!之後同叉雞同埋kalei去左豆漿大王到食野!!食飽飽就去左影相∼好靚呀))影完就去左打機啦!!!扛比果個食餃子又唔聽電話啵!!!!之後叫佢去埋i-game打!!!!打完就去左rainbow食糖水!!叉雞就比佢條仔煩住佢*食完就去左海濱果邊坐玩啤牌!玩到咁上下我地就各自歸家lu**返到屋企on左陣msn就訓覺覺豬lu....**
|