發表自己內心世界..*))
其實真係好想知道自己想點呢?覺得自己好失敗又冇用喎..*
依家冇返工,,,,,仲要日日O係屋企白等日子!!!不但哂緊自己時間又哂買自己既美好青春*唉,,,,其實依家真係好懶~又吾想搵野做啵!!!!懶左一排時間吾做野係吾想搵咖啦!!!!緊何況冇推動力*))自己真係好想好想搵返1個又愛我又關心我又錫我又支持我又有安全感又吾花心既男仔同佢1齊拍拖*我知搵一個男仔一定吾難!!!但係能吾能夠做到我以上講既野我就吾知啦___""我真係好驚比人呃,,,因為吾想再接受任何傷痛*因為果種傷痛真係好似1支針咁插O係我個心入面!!!再加上不但只1次..而係好多次既話就會好似有幾百支針咁插在我心**我吾想再受呢D野啦..))因為真係好辛苦咖]]]]]我吾中意D人有果陣又吾好好咁珍惜!當自己錯過左又要後悔又要埋怨囉!!不過都會知道太細個拍拖係吾會咁快諗咁多野...因為果段時間只係日日諗住點開心,,,而吾會諗得好長遠))因為自己有段時間都係咁!!只會顧點開心同埋玩,,,係吾會諗自己第日大個左應該點???EG:點樣儲錢∼搵多D錢先去玩∼日日掛住玩返工會吾會有咁既精神呢??讀多D書就可以搵1份好工!人工又高又吾會話難搵!其實真係仲有好多好多~要講真係要講好多**不過我知道自己成日都係淨係識得個<講>字囉*講真,,,真係做吾做到都係1個問題∼又冇人識得同我分享!吾通我真係咁難明白?我知道自己都會好貪玩∼但係當我要正經既時候我都可以做到!!簡單D黎講等於讀書時讀書,,,遊戲時遊戲都係一樣講法*希望經過自己今次自己O係日記到訴心聲自己可以識諗D同埋比人地知道我係點諗啦**我知道自己依家咁諗姐..但當我大多幾年既時候諗既野又會吾同左~可能會諗返點解以前自己會咁諗呢!!!!不過依家覺得咁樣係有用所以我先打出黎囉*有時訓吾著都吾諗諗我屋企人囉!!!我知道我呀爸呀媽係好錫我咖~我家姐都係*但我有時既反叛我知道真係令到佢地為左我而心痛囉!!!!呀媽仲試過對住我喊~我真係好想呢1刻同你講返句:媽咪爹D對吾住**要你地為我而擔心!!覺得自己好冇用____""I AM SO SORRY))我自己其實有好多野都會識諗....但可能會冇你地諗得咁細心囉!!!!我知你為我好))知道我吾乖但係都會帶我出去食好野,,,同埋買野比我*仲要係買我中意食既野~又帶我去D我中意既地方到食野!!仲之好多好多野都係為左我**知你又要開OT係好辛苦*我係知道既))真係想自己生性D*訴苦完畢..下次有機會有心情會再講過______**

|