今日12點幾比呀媽嘈醒左!!訓得吾夠7粒鐘~仲好眼訓囉**之後同佢塔車出左去深水埗∼O係車到打比KELLY∼同佢傾左陣之後我就訓著左LU**之後落左車同呀媽食日本野!食到咁上下呀媽走先∼因為佢趕住返大埔**之後叫我自己食完之後自己去*))之後我個頭由2點幾就黎3點整到5點到**返到大埔6點~之後去左MD搵叉雞!!!!之後佢7點幾打黎問我O係邊??我話冇幾耐返到囉!!!!嘻..仲同佢講左電左頭髮TIM!!之後O係平台坐左陣之後返到屋企再打比佢啦!!!!之後夜晚同KELLY同埋叉雞出左去周明園到食野!!!!食飽飽就過左去8號JOIN餃子*嘉欣*同埋餃子條仔*之後冇幾耐呀民都黎左!!!!之後同佢地去左AFTER5到坐!!坐坐下又話要個個都要叫野飲**彩佢都傻牙我!!!之後同叉雞走左*之後叉雞跟左呀康走囉!!!!唉..冇眼睇))之後約左KELLY O係車仔麵果個公園仔到等佢!!!!吹左陣水就返左去啦!!!
|