今日朝早先訓**平時既我朝早先訓~晏就係會好快起身咖MA!!!但係今日吾知做乜鬼6點半先起身*仲要岩岩好開電視就係做新聞喎*無奈))不過我都好耐冇睇個電視啦∼睇完之後就玩電腦啦!!之後約左KELLY O係對面馬路!!!!行過去果陣比人撩~~屌))之後去左<咖哩之尊>到食!!之後打比叉雞∼諗住叉雞今晚會出黎咖MA..個8婆又話吾撚出囉!!掛住睇電視))同KELLY針好咖啦!!!星期3佢放工吾撚出黎!!O係屋企扮乖女*睇下佢點死???之後食完野之後就去左波樓篤返板波))發覺認真既我入波係OK既!!!!我要加油唷))篤波果陣∼牙佬冇啦啦打比我啵!之後同我傾左陣計之後就收線LU**冇幾耐見到牙佬黎左囉∼之後同左佢去左亭果邊坐))之後佢話今晚北上囉))唉..我都想返唷))嗚嗚,,不過張回鄉証過左期囉*心痛___""之後牙佬走左之後我同KELLY就坐7仔果到!!之後牙哥打比我同我吹左陣水囉~~嘰...好HAPI唷))啜啜....卜!!!冇啦啦吹吹下水有POLICE囉!!!嚇屎我囉,,仲要O係我後面果到查緊人地身份証啵*之後傾到1點幾到就返左屋企啦*今日咁早返屋企好乖女唷*))我以後都吾會行大元籃球場咖!!!!驚驚唷))
|