今日朝早訓左一陣~之後等到8點幾到就打電話比牙哥叫佢起身啦!!!!嘰..懶訓豬*))之後自己就訓左陣覺啦!訓到下晏就去左拎返前日影果D相∼不過自己O係屋企諗*我都冇錢,,,整乜鬼回鄉証!!!傻傻地既*!!!之後拎完發覺好柒囉~~唉..爆樣衰牙!!!吾開心____""之後去左MD搵叉雞睇佢今日有冇返工啦!!!!之後比佢D同事勁RAP我返咩8仔牙!!無奈**之後6點幾返左屋企等牙媽返黎同我食飯∼之後冇啦啦姑媽打比我問我食左野末???之後同牙媽講,,,,所以就去左大元村美食廣場到食DINNER!!!!食飽飽去左RAINBOW到買左個<雲石豆腐花>黎食**太正啦...*))之後返左屋企HEA...冇啦啦想去南坑到買燒野食囉!!!!好耐末食過LA~正*唉..比牙哥見到我篇日記之後又話咖啦!!!!一陣又話我豬再吾係話我大食咖啦*比自己有個心理準備先____"""之後呀媽同我1齊出去買*行去果陣又話富亨好雜~))煩到死!!之後買完車仔麵再買炸大腸~個炸大腸好正唷!!!!之後買完我就叫牙媽返左屋企先∼因為我仲要去RAINBOW到買芝麻糊+豆腐花))好味道唷...返到去食完車仔麵之後再食埋個糖水!!!!GOOD*吾..之後玩左陣電腦啦*嘰嘰,,,,,,今晚要早D訓牙!!!因為聽日要去BBQ牙))好想快D到聽日牙....期待中..*
小馨馨*
O係屋企無聊果陣影既..*
嘻..好想快D到HALLOWEEN牙______"""
|