今日訓到朝早11點幾先訓覺覺豬∼之後訓到4點幾5點就起左身LU*))之後自己O係屋企ON鳩鳩玩電腦!!玩到咁上下打比叉雞問佢放得工末??但係又仲末放啵~之後O係屋企換衫衫,,,*之後叉雞返左屋企換埋衫就比我啦**之後去左KELLY豬豬樓下到等佢!!之後仲多左個杜家盈TIM*))之後我地就去左BEAMS到食野∼哈..個肉醬意粉好好味唷!!!正____""KELLY冇啦啦又話肚餓啵∼之後就拎左叉雞果D食啦*佢食哂之後冇啦啦有人問我果碟仲要吾要~我見KELLY食哂叉雞果碟就問埋佢要吾要埋我果碟???嘰嘰*))之後食飽飽就去左波樓篤波∼唉..今次呢鋪一定好貴啦!!!!可能係多人又嘈既關係啦*之後篤完就去左RAINBOW食糖水∼吾..本身諗住食芝麻糊+豆腐花咖MA!!!!唉..點知買哂LU*搞到我要食芒果西米露))不過今日D西米露吾係好好味唷**食食下冇啦啦何伯打比KELLY豬豬問佢係邊????之後佢又過左黎啦*之後冇啦啦我手痕想打牌*之後KELLY就打比牙泰叫佢果黎打啦∼之後冇啦啦牙泰發脾4話吾撚打囉!!!無奈((之後比KELLY叫返佢返黎!!!!唉,,,,打3番果陣我仲贏緊錢咖MA!!!!唉,,,打左好似4圈到就換左跑馬仔啵!!屌,,,,,跑到我都吾撚見左蹤影*輸到仆街囉!!!!慘慘慘..*))之後就黎走果陣佢地又話要玩啵!!!之後KELLY見我輸得咁慘就話吾玩錢~點知佢食左..仲要係自摸!!!牙泰包佢))可惜冇玩錢∼KELLY咁就冇左54蚊啦*打完牌到6點幾啦∼之後O係富善吹左陣水之後就去左大元食早餐*食完我地就去左篤波~第1板KELLY同埋何伯篤!!第2板見KELLY篤得咁撚勁!!等我又加入戰場先**篤完又入左去打機~打完冇啦啦佢地又開多板囉*之後見到何敬~何伯就同何敬篤啦))之後坐到我同KELLY豬豬都好凍又眼訓啵..之後就返左屋企訓覺覺豬啦..*
|