今日訓到何伯打黎叫我起身去整8仔卡∼但係因為我今朝早7點幾先訓!!所以拒絕左佢*之後訓到6點幾就醒左啦!!!諗住今晚會冇人出街咖啦**O係屋企自己玩HALLOWEEN咖MA!!!!點知KELLY打黎話:你換好衫末咖???之後問佢你吾係話今晚吾出既咩???之後我話等多陣先~要同人傾埋小小野先!!!!之後落到去就行去大埔墟搵豬B恩啦!!之後睇佢打完機之後去左10蚊碗到搵愷兒*楚雲*同埋嘉希*之後坐O係到吹水~~果到勁凍啵!!!!!之後冇幾耐叉雞都黎埋**食飽飽之後就去左中央公園到坐*坐O係到又吹過,,,,冇啦啦愷兒話去富亨到坐**之後同KELLY去完廁所之後吾去LU都係*之後我同佢坐到陣就返左屋企啦**
萬聖節快樂唷..*
|