今日朝早8點幾起左身..再訓過9點幾又起左身..*唉,,,,吾訓啦!!!!成日都冇啦啦起返身既((訓醒之後自己O係屋企到同人CHAT MSN啦∼之後自己煮埋食野之後就睇電視啦!!!!呵...*))晏就打比媽媽問佢今晚食飯如何???之後話佢今晚會去姑媽屋企食!!!!OKOK...死人都去啦**如果吾係夜晚食屎咩???之後落左街街咩煙煙黎食~買完去左MD到坐陣都返左屋企啦!!!!之後換定衫衫等牙爸啦*屌'''''佢又話叫我6點30係屋企等佢咖MA!!!!我落到去搵佢都係6點20咋MA!!!!無奈.....遲果小小就比人屌鬼!!!!FUCK BITCH!!之後上到車,,,,,牙麻都係到唷*))上到車佢地有佢地聽自己既歌∼我就緊係拎自己個電話聽啦**呵2))之後去到FANLING落左車之後我就同麻麻上去先!!牙爸就迫車啦**上到去勁悶囉______""表妹又要玩電腦*搞到我冇得玩**之後等食飯~~嘰*食緊果陣好期待媽媽黎牙!!!!MIZZ佢唷))食飽飽之後叫我牙媽比錢我自己塔車先**點知佢同我講等多3個字∼*不過坐多陣都走LU**落左車之後返左屋企睇<肥田>睇完之後就同叉雞去左波樓打機先*打完機我地就去左篤波!!!!呵2..叉雞請唷*))多謝哂唷!!!之後篤完波之後去左富亨搵牙祺一齊吹水**吹到2點幾我地都走LU*不過我仲末眼訓囉!!!!好慘*))之後送到叉雞去大地果頭∼返屋企果陣O係百街見到周周囉**條友ON撚鳩咖'''''返緊工果陣索K囉**低鳩能咖...我仲問佢你吾洗做野咖!!!!佢話點貸咋MA!!!之後佢見到我第1眼問我去邊都吾問就問我有冇紙巾..正仆街!!!!之後我成包紙巾送左比佢LU*我講緊電話果陣佢又問我佢識吾識????無奈!!!!返到屋企傾左陣電電佢就訓LU*之後人地就教我點CUT左果個MSN病毒佢!!!呵2..我成功CUT左病毒啦))之後夜晚玩玩下電腦果陣又係廳到訓著左**
|