今日同佢食完早餐之後我就馬鐵再轉東鐵返大埔啦**之後打比KY叫佢起身...之後約左佢去日本城果邊等**之後上左去金源食早餐*嘻,,,,,我睇住佢食!!!佢食飽飽之後食緊煙果陣冇啦啦見到佢果個PE牙SIR啵!!見到佢即刻收煙都收吾切個樣勁搞笑!!!之後食完我地就行左去泰怡樓果邊搵豬B恩啦**之後我自己都返左屋企訓LU**