今日O係屋企勁悶*訓覺覺))訓醒之後落左去買飯食!!!!餓屎我囉**夜晚KY打黎問我出得去末???嘰"""一早換好哂衫囉!!!!之後出左去又吾知去邊到坐啵∼之後RAP鳩叉雞出黎!!!佢就話食完野先打比我**之後同KY去左大地到坐!!!!之後冇幾耐佢都黎左LU**之後KY要買煙..佢自己買囉(咁串,,,,,嘰*)之後我地就去左BEAMS到食野*食完KY去左問人拎爆爆爆野*勁FREE))拎完我同KY都FREE下先))之後落左波樓篤波!!!!仆街..FREE完勁屎囉D波**個頭又暈喎))篤篤都散LU_____""之後出去果陣落雨囉*叉雞就走左囉..得返我同KY!!!!之後我同佢去左佢樓下波枱到坐!!!!坐到3點幾就返左屋企啦**返到去佢就玩勁舞*我就玩MSN))
|