今日訓到2點幾之後換衫出左去MK搵人*之後同佢食左野先...好肚餓牙!!!!!食飽飽之後就行街啦!!!!嘰2))之後同牙媽講咁我件衫點????之後佢話等佢放工**之後就坐左O係公園等佢啦!!!!冇啦啦麻麻打黎話冇門口入囉!!!!他媽的煩屎牙!!!!之後打左電話比人搞掂單野**之後冇啦啦有個女仔行過黎問我借電話啵!!!!果刻係我腦海中即刻出現左借完個電話比人之後佢跑走左囉**之後我幫佢打完個電話之後我幫佢講∼不過講講下都係比佢自己講返!!!之後見到媽媽即刻走LU*之後同媽媽去左7仔買野飲先!!!太口渴啦*虛脫啦就黎**之後同佢睇果件衫))RAP到佢買哇∼之後去左睇鞋*蝦蝦..又買到對鞋LU))買完之後同佢去左小巴站隔離果間野到食米線..仆街'''''''又食米線*不過太好味啦!!!!呵...之後我牙媽話我牙爸可能都會中意食呢間野**屌...末食野之後搵緊果陣冇啦啦都會O係MK撞到我家姐囉*正仆街))食飽飽就塔車返大埔啦∼之後去到總站落車之後問佢地O係邊啦!!!點知佢地同我講話係8號囉**好無奈!!!之後坐左O係到吹水*屌..冇啦啦比人撩!!!!話好想識我*好撚無奈囉**果陣我又急尿啵...佢地吾肯陪我去廁所囉*))幾衰_______""之後去左RAINBOW食糖水*食完都返左屋企LU!!!!!返到屋企覺得好肚餓*煮左個麵黎食))正*
|