今日要返工..訓得果個幾鐘*仆街牙))不過吾眼訓囉!!!!!傻左..""返到去好驚!!!!吾知會點既呢???不過JESSIE同埋ALICE佢對我好好牙!!!!!好開心牙..*之後今日放得好早牙!!!返12點放7點幾))放左工之後去左大埔墟搵媽媽同埋爸爸啦**食飽飽我就走LU*之後落左波樓搵佢地!!!!之後今晚8仔團唷))之後我地就行左去太和火車站塔火車LU____""冇啦啦好多人囉O係火車站見到...!!!之後過左關之後我地就行過去8仔啦!!!落到去同布殊O係到玩大話骰*之後玩玩下KELLY走左去又同人話囉*吾理我同布殊∼之後我同布殊玩LUCKY!!!蝦..佢成日輸比我!!!!!勁飲勁飲!!!!蝦蝦..好快就拎到糖糖LU*之後食完之後坐左O係到*有時又出左去跳囉!!!!!仆街牙...今晚爆吾起!!!!屌_______煩屎牙!!!!之後搞到我勁悶坐左O係到囉**吾...雖然我爆吾起*不過我果個都有睇住佢地*!!!!嘰嘰______'''''之後同KELLY同埋JJ出左去跳舞冇啦啦JJ撞到個FD~哈..咁我就識左佢LU*呵呵!!!!跳完朝早散場果陣我地就去左茶餐廳到坐啦..*唉..之後一陣仲要返工**之後飲完都返左香港LU*一返到香港即刻訓覺!!!!之後叫KELLY9點9打比我叫我起身!!!!THX YOU..))
|