我發覺我自己真係好自私,,
或者我真係唔適做人女朋友啦!!!
我係咪真係咁失敗牙?!
又打日記LU,,
其實都冇咩人會睇架啦..
不過都打下啦..
今日10點到醒左,,
之後就刷牙,,洗面,,
就同牙YU同牙東出左去食早餐..
食完就返左屋企,,
我洗完頭,,就到牙東沖涼..
之後就換3,,
OK哂..牙YU幫牙東執野..
之後就出門口LU..
同碧欣出,,之後買野,,
之後牙東同牙姨玩,,勁FD WO,,佢地..
之後我就食野..
食完就同雞雞同俊慧一齊..
買完{所},,佢地同我地就各有各行LU..
之後我同碧欣行,,買左對{鞋},,{裙}..都OK令架..
之後又行,,行左陣,,就返左屋企LU..
THE ENDING*
|