STAND MY GROUND
w-inds. are RYOHEI KEITA RYUICHI
yuki1267
暱稱: yutaki
性別: 女
國家: 其他國家
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
6月26日
6月12日
6月5日
5月30日
5月26日
文章分類
全部 (195)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 195
留言總數: 167
今日人氣: 27
累積人氣: 9134
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 13 日  星期四 晴天
10月13日
 今朝去踏輕鐵梗時我好黑lo~我剛剛sin走到個站,佢就立刻開車走人lo~搞到我又要踏751同人迫~啍~我聽朝就踏早d~啍=v=返到school,都無嘜人係課室,,所以又坐係度諗野,,差5多時候早會,我就早左好多落去,費事遲到la~sin交左好多homework,,早會完後d人就上課室喇!!頭3堂上得麻麻地,今日music堂,總覺得miss pang變得好好人!!之後Geog堂派卷,,滿分20分,我拎到19分,,呵呵~好開心牙!!今個lunch無出去食,,有d餓la~不過好快就會過左!!lunch過後ENG堂,班房嘈到拆天,我真係好想反枱鬧人lo!!雖然我都5係好想上ENG堂,,但起碼唔好嘈到拆天sin la!!我記得呢堂上得勁5開心lo!!無曬笑容,d人講左d好好笑既事都唔識笑,,成2堂係甘諗d好煩既野,,(你理得我諗咩野丫~)之後d人同我講野我都5想應佢,,尤其係個個elephant!!!到左中文堂,我都有返d笑容la~皆因佢講書太好笑喇!!想5笑都5得la~~haha~之後放學交完homework,,睇左陣我班d男仔打波,,睇完就歸家la~(school至歸家途中省略...)
 
PS.我只係想講1句:我好黑人憎我個班d人!!(某幾個除外~*)
 
最愛涼平達令!!!
 
刊登時間︰2005-11-29 12:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]