由尋晚講起,其實我12點幾已經訓左落張床到,,但因為個腦成晚都諗緊個question(5話你知我諗咩牙~~),所以成晚都冇訓過......依家諗起都覺得好笑!!到左5點幾起身刷牙洗面換校服等等,,,,,到到6:45a.m.,我就去左踏751+761P返學喇~~返到school,1個人都見5到,,淨係見到校工。7:20a.m.已經係4樓等校工開門,,我第1個返到課室,,哈哈,,感覺有d怪!!之後狂做返miss mama尋日sin比返我既英作Corrections,,做到甘上下,,我落去交la~嗌完咪,點知冇人出泥bo~甘我諗住第3堂ENG堂sin交比佢,,到左ENG堂,我話我落左去找佢,佢話我無嗌咪找佢bo~激到我好嬲lo~我都費事理佢,之後就拎埋1面鬧佢lo!!個死人elephant又問我鬧邊個,,我咪話係miss mama lo~跟住ENG堂又係甘過~不過最勁都係你喇elephant!!!我都比你嚇親牙!!等我同大家講la~~ENG堂開始無耐,elephant ask miss mama去廁所,but miss mama 5比去;第2次elephant ask miss mama,miss mama都係5比去,,於是elephant發難炸!比miss mama拉住都揮開佢(miss mama)隻手~就算miss mama話扣分都唔理佢,elephant你係得既!!haha~跟住elephant就走左出去門口往廁所去,,直到打鐘sin返黎,,而我同李靄倫不約而同講左好多句:『好型呀!』(笑~)after,miss mama竟然叫我去抬薄+交文,,又叫elephant落去找佢~but我有得踏lift,,elephant無~呵呵~末踏lift前,miss mama同我講左d野,,,,,,,,,落到去,,elephant剛在我後面,,我同佢傾左1陣,亦叫佢咪甘惱!!比完d薄+文,miss mama又同我講左d野,,,,,,之後又叫我可以走喇~elephant問我miss mama講嘜,我咪講返比佢聽lo~之後我偷聽+偷睇梁sir鬧elephant,,唉~elephant真係慘!!人有3急梗係要去架la~~真係慘!!去到art半堂,elephant返黎,我asked返佢,佢話無比人扣分,,都好d~放lunch,,去左食rice,,途經便利利,見到elephant,tony & long食杯麵,,(我都好想eat!!好耐冇食過lu~~)返到school後玩飛飛機,,勁好玩!玩到short左....哈哈!!lunch後3堂都過得好happy lo~but中文堂比梁聖恩話我八卦好5咩lo~放左學幫小穎b整lala球~(囉左2個返屋企)之後就去踏輕鐵返屋企lu~
PS.想知miss mama同我講咩!?自己問我喇~*ha*
最愛涼平達令!!!
|