今日係學校既陸運會,,本應唔多想返,,但最後都係返左!!ha~*點知今年返,會返到勁勁勁開心!!甘鬼死high!!我自己都嚇親呢!!今朝去踏輕鐵,,仲以為自己記錯日子,,以為今日唔係Sport Day!!因為1直踏車都見5到d社員,所以sin有甘既諗法!!到左會場,,返到元社個到4圍走~見到elephant,fung,嵐嵐同d FD~岩岩到無耐,就要落返去點名~哼~我今日成日比justin同男班寸!!之後我地返返上個看台,,甘我,elephant,fung,梁燕同沈沈就雞啄5斷甘傾計喇~but1到有比賽,,佢地就走曬lu~甘我就help佢地打氣+"睇行李"喇!!第1次見到fung同elephant去跨欄,,fung好似冇得欏牌,,but elephant欏左個銀牌,,算佢叻仔la!!之後我又繼續睇d野喇~得fung同elephant返左上泥,,甘我唯有同佢地傾住計sin la!!放lunch前,,我走運左4社去請食chocolate,,勁好玩(大部分內容中間過程省略...)放lunch~我出左閘等&打電話比wincy,,elephant1路望住我1路走過黎,,同我講左句:「望咩望?」(use開玩笑心態!!),今日同佢成日玩,佢又成日同我開玩笑lo~好無奈lo!!佢就笑笑口甘走左la!lunch過後點名,我地班主任today真係型爆!lunch點名又比justin同男班寸!!返上個看台,,fung & elephant又落去跑200m,,佢地搽左支膏,,我都5知咩膏~跑完~fung都幾勁下!!但elephant仲勁!!!跑第1!!!but佢上返黎話比我聽billy仔跑跑下訓低左,我就真係好擔心佢lo~話曬我都同佢做左9年同學丫~之後我落左去睇佢......elephant仲話:「如果5係佢訓低左,佢1定跑第1!!」希望billy仔快d好返la!!我走返去看台繼續打氣,事後諗返,,5怪得知頭sin睇到elephant跑到甘"樣衰"la!!原來係甘~我,elephant,fung,梁燕同沈沈又雞啄5斷甘傾計喇~但我,elephant,fung都會成日企起身打氣!!3個白痴仔甘~haha~*放學lu~走去找貓毛,,but找5到佢!!唯有走人...走時又見到elephant同"屎忽衡"!!之後去踏bus~岩岩就到車站,bus就岩岩到la!!超好!!我見到elephant同"屎忽衡",,elephant同"屎忽衡"係士多,,我立到"屎忽衡"望住我lo!!就係甘,,我返左home lu~返到home梗係抱頭大睡la~hahaha~*
最愛涼平達令!!!
|