今朝好早起!!8點幾就起左身lu~after去左睇TV,,睇左<<大鼻與鋼牙>>,睇完就去學日文lu~今堂牙sir請我地食chocolate,,超好味!!!學完日文之後去左元朗就家姐行街街bo~我地sin去元朗廣場行,我睇中左個袋袋!!行左1陣,去左CD鋪,睇牙Jay隻碟bo,,我勁想買lo~~but家姐係到5知點甘,so,我放棄buy.....之後我地1路行1路睇野~行得好累,,就去左1間荼餐廳食lunch啦~食完lunch後,就去千色行喇~去到千色,我地1去就去左買糖lu~買完就去左睇衫褲鞋帽,,外套都有睇,仲之睇得既野都睇lo!!兜左成個圈,,都差5多,最後去埋1番人氣玀w-inds.同Aya既掛曆+buy左本Aya做封面既雜誌就同家姐分開行lu~我去左踏bus返家了。踏bus時,家姐打tel泥話草草真係送左1大支能得利比我,我勁勁勁開心lo~我以為佢講下笑~點知佢真係送比我!!好thx佢牙!!!返home無耐,,大約黃昏6點幾我又去左銀座,,今次冇人係我左右,,哈哈哈,,我買左幾包糖,諗住請大家食!!繼續行,行到CD鋪,我今日終於都買到牙Jay隻碟la!!勁happy lo!!after去左屈臣氏買個d髮蠟,,買完就返屋企打機lu~又係玩返PS2既頭文字D,5想做功課牙!!!!!
最愛涼平達令!!!
|